NAZLI YAZICI 'nın GELİNLİĞİ

30.11.2013 01:47
torlak bir çift henüz evlendi. nazenin yazar ve Kaan Sert. Kendilerine mutluluklar diliyorum(z). 
 
Ve vakit kaybetmeden hakan yıldırım imzalı gelinliğini mercek altına alıyorum. Bir yol eteğe bayıldım bayıldım bayıldım. Benim için bir gelinlikte mefkûre dozda kabarıklıkta bir eteğe sahip. hayli yakışmış. Gelinliğin belden hesabına dayanıklı ısınamasam da etekle mevzun o yüzden aşkın birşey diyemiyorum. ayrıca mübalağasız amma ağırbaşlı havası hoppadak hissediliyor. Saç modeli albenili olmuş ve yakışmış. elkızı makyajı olarak âdemoğlu natürel olarak farklılık istiyor o yüzden bana göre şu denli kıpkızıl kaçması katı mühim değil beni boşverin :) Duvağın modeli ve boyu da ideal. uslu şikayetim bordoya kaçan yoğun kırmızı mülevven buketi. nitelik hayli nobranca olmuş dersem benimle bir fikirde olur musunuz bilemiyorum. Hani ha beline al kurdela takmışsınız ha bu buketi kullanmışsınız tıpkı şey gibi. belki bukete tutturulan uzun kurdela olmasaymış elan düzgün olurmuş. Bir de gerdanlık saha olmayıp zümrüt olunca ortaya iyi farklı renkler çıkması ahengi bozmuş. 
Verdikleri 2 tören de öte hoşuma gitti. Yakışmışlar, mutlular gerisi boşş :)
 
Evlenecek olanlar için gelinlerimizin hep mürtefi nitelik resimlerini koyuyorum ki düşünce sahibi olun, karşı takkadak terzinize gidin :)